joi, 13 martie 2014

Cum optimizam SEO blogul personal

Optimizarea SEO a  blog-ului, este prima preocupare pe care trebuie sa o avem in vedere atunci cand dorim sa marim traficul acestuia. Multi dintre noi cand ne-am creat primul blog, ne-am intrebat de ce nu avem trafic pe blog desi designul e frumos si are un continut de calitate.

Unul dintre raspunsuri este lipsa optimizarii SEO a blog-ului. Dar ce inseamna SEO? Search engine optimization ( SEO ) este un proces de favorizare a vizibilitatii paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare.

SEO cuprinde mai multe tehnici prin care un site web este propulsat in cadrul rezultatelor ce apar la un motor de cautare pentru anumite cuvinte cheie. Este foarte important sa fii "vizibil" pe net in cadrul primelor pagini ale motoarelor de cautare la cautari relevante ale utilizatorilor legate de serviciile, produsele sau informatiile prezentate pe site.

Crearea unui design SEO al blog-ului, prietenos, care sa capteze utilizatorii site-ului  (blog-ului) si sa-i faca sa revina este foarte important.

In prima postare voi arata cum se insereaza titlul postarii inaintea titlului blogului. Aceasta este una dintre cele mai importante metode de optimizare la nivel de cod a blogului. Titlul unei pagini ar trebui să fie optimizat cu cele mai bune cuvinte cheie. Titlurile postarilor ar trebui să fie înaintea titlului blogului, dar în blogger această structură este în ordine inversă. Trebuie să optimizati dvs titlurile postarilor  pe  blogger. Cititi cu atentie tutorialul urmator:

  1. Deschideti Blogger >> Template(sablon) >> Edit HTML.
  2. Efectuati backup blog template.
  3. Cautati codul urmator in  sablonul blogului.
  4. <title><data:blog.pageTitle/></title>
  5. Inlocuiti codul cu urmatorul de mai jos.
  6. <b:if cond=’data:blog.pageType == &quot;item&quot;’>
    <title><data:blog.pageName/> | <data:blog.title/></title>
    <b:else/>
    <title><data:blog.pageTitle/></title>
    </b:if>
            <b:if cond='data:blog.pageType == &quot;index&quot;'>
           <title><data:blog.pageTitle/></title>
           <b:else/>
           <title><data:blog.pageName/> | <data:blog.title/></title>
           </b:if>

  7. Gata!
Dupa ce efectuati acest truc veti putea vedea titlul postarii inaintea titlului blogului, ca in imaginea de mai jos.




In urmatoarele postari voi explica mai multe metode simple si eficiente, de optimizare SEO a blog-urilor.

Daca ti-a placut, nu uita sa distribui articolul!

9 comentarii:

  1. Nu merge acest cod, îl respinge şi apare eroare la coloana 12.

    RăspundețiȘtergere
  2. Codul trebuie sa mearga fara probleme. Mai incercati odata si aranjati marginea din stanga a codului sa fie ca mai sus.Sa-mi dati de stire daca functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a dat eroare - Eroare de analizare a codului XML, rândul 13, coloana 12: Open quote is expected for attribute "{1}" associated with an element type "cond".

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru codul cel nou, l-am introdus in locul celui vechi (care imi dadea eroare) si acum e OK.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun articolul.
    Am un site de prezentare pentru firma mea de mobila. Am cautat pe internet cum pot face sa ajung si eu in cautarile google pentru a atrage clienti si de pe internet. Am platit la doua firme care se laudau ca ma ma duc in prima pozitie in google. A trecut o luna au trecut luni si rezultatele au fost doar de moment. Ei legal "si-au facut treaba". Au platit anunturi la google 30 zile si am fost in prima pagina... dupa ce anunturile au disparut am disparut si eu.
    Mi-a recomandat o cunostina 2 tipi ce au terminat informatica si mi-a garantat ca acestia ma pot ajuta. Am zis sa mai incerc o data. Baietii mi-au rescris tot site-ul si in vreo 2 saptamani am ajuns pe prima pagina de google... ce-i drept nu prima pozitie dar este foarte bine pentru inceput. La ei pe site scrie foarte clar ce trebuie facut (pentru cei ce se pricep pentru a nu da bani) pentru a ajunge in google. Cei care nu au habar platesc si muncesc ei in locul tau. ii recomand cu caldura http://izamar.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua,

    Imi puteti spune mai exact unde sa accesez notiunea de Template in setarile blogului?

    RăspundețiȘtergere

Back to Top