joi, 26 iunie 2014

Algoritmii motoarelor de cautare si site-ul nostru

O problemă pe care toti webmasteri  o detesta este actualizarea constantă a algoritmilor motoarelor de căutare. Motivul este datorat faptului aceste actualizări, de obicei, duc la schimbări uriașe în clasamentul site-urilor, ca urmare tot efortul facut de un webmaster pentru a îmbunătăți clasarea site-ul său se pierde în cel mai scurt timp. Deși astfel de modificări sunt anticipate, anumite măsuri pot ajuta la minimizarea pierderilor. Deși mulți sugerează ca cele mai bune practici de White Hat vă salvează de la consecințele  acestor actualizări, de fapt, nu prea este adevărat. În afară de  aceste practici propuse, există si alte sugestii utile care nu expun site-ul dvs. la schimbarea algoritmului pe care motoarele de căutare le pun în aplicare.

Înainte de a continua mai departe, trebuie adăugat aici actualizarea algoritmilor motoarelor de căutare nu este singurul motiv pentru fluctuațiile de trafic pe care le-am experimentat. De obicei, anumite fluctuații sunt comune. De exemplu, fluctuații sezoniere nu sunt rezultatul unor schimbări algoritm, ele sunt cauzate în principal de factori anuali, și acestea sunt greu de controlat, deoarece nu sunt la indemana noastra.

Rămâi concentrat pe cuvinte cheie direcționate

Pentru cresterea traficului, primul lucru care vine în minte este de a cauta noi cuvinte cheie suplimentare. Acest lucru ar putea fi util, dar nu este mereu așa.

Ați putea crede prin extinderea țintă cu alte cuvinte cheie, traficul pe site-ul dvs. ar putea merge în sus, dar, de fapt, ea are un efect opus. Noile cuvinte cheie pe care le adaugi pot reduce relevanța cuvintele cheie existente. Prin urmare, puteti avea surpiza unor pierderi de trafic. De aceea este recomandat fie pregătiți pentru retragera lor atunci când se vizează noi cuvinte cheie suplimentare.

Optimizarea pentru cuvinte cheie cu coada lunga (keyword long tail)

De multe ori, cuvintele cheie cu coada lunga(keyword long tail) sunt neglijate, deoarece acestea nu reușesc să aducă mai mult trafic, comparativ cu cele initiale. Cu toate acestea, aceste cuvinte cheie pot rezista mai bine la schimbările de algoritmi. Mai mult decât atât, fluctuațiile de trafic în cazul lor sunt mai mici din cauza nivelului scăzut de concurență. În cazul în care conținutul dvs. nu are cuvinte cheie coadă lungă, ar trebui să le includeti cat mai rapid.

În mod regulat postati conținut proaspăt

În cazul în care intervalul dintre postari este nejustificat de mare, rank-ul site-ul dvs. poate deveni mai mic, chiar dacă nu au existat modificări făcute de motoarele de căutare în algoritmi lor, și nu ati făcut nici modificari ale cuvintelor cheie. Deși este nevoie de timp ca noile postari sa creasca in rang, nu există nicio îndoială un conținut nou funcționează ca sânge proaspăt, care adauga cu siguranta trafic site-ului. Ar trebui să înțeleagă ceea ce contează cel mai mult este regularitatea de a posta conținut nou, fiind de preferat sa postezi în fiecare săptămână sau o săptămână alternativă decât a posta mult intr-un interval de timp scurt si apoi pauza.
Daca ti-a placut, nu uita sa distribui articolul!

Un comentariu:

  1. Interesant. Te astept si pe www.afaceri-bani.eu pentru articole legate de optimizare SEO si afaceri online. Succes !

    RăspundețiȘtergere

Back to Top